Anasayfa

Ara

Favori

Sepetim0

Hesabım

(0)

İptal / İade İşlemleri

Ürünüm hatalı, ne yapmalıyım?

www.abe.com.tr 'dan satılan tüm ürünler üretici firma garantisi altındadır. Satın aldığınız ürünler kullanım süresi boyunca gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı deforme olursa, ürününüz garanti süresi içinde ücretsiz olarak yetkili servisler tarafından tamir edilir. www.abe.com.tr, ürün onarımı veya değişimi yapmamaktadır.

 

Cayma hakkı

 

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 'nin 5. Maddesine göre, müşteri, "Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren onbeş gün içerisinde geri iade edebilirsiniz. Buna göre, müşteri, ürünü aldıktan sonra, 15 gün içerisinde iade etme hakkına sahiptir. Bu madde hakkında geniş bilgi almak isterseniz yasal haklar sayfamızı inceleyebilirsiniz. www.abe.com.tr bu konuda sizlere kanunlar çerçevesinde yardımcı olacaktır.

 

Cayma hakkından faydalanabilmek için;

 

1) İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren onbeş(15) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir. Ürünün kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin ya da bandın yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir. İade etmek istediğiniz ürün ile ilgili görüşlerinizi içeren bir iade dilekçesinide kutunun içine koyunuz.

 

2) Ürünün kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin ya da bandın yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.

 

3) Haktan faydalanmak için, satın alınan ürüne herhangi bir zarar gelmemesi ve ürünün tekrar satılabilecek durumda olması gerekir.

 

4) Müşteri, ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

 

5) Müşterinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda cayma hakkı kullanılamaz.

 

6) Niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallarda cayma hakkı söz konusu değildir.

 

7) Ürün arızalı, hasarlı veya ayıplı değil ise özel istek üzerine iptal veya iade edilemez.

 

Kargo masrafını kim öder?

 

Cayma Hakkı kullanılarak iade edilen ürünler için kargo masrafı müşteriye aittir. Ürün arıza ve bizden kaynaklanan problemlerdeki değişimlerde kargo ücreti satıcıya aittir.

 

X